Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Славінська М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Славінська М. С. Семантичні пріоритети морфологічних категорій у соціальній рекламі [Електронний ресурс] / М. С. Славінська // Слов'янський збірник. - 2014. - Вип. 18. - С. 419-428. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/slzb_2014_18_51 Проаналізовано ключові слова соціальної реклами з огляду на специфіку реалізації їх семантики на частиномовному рівні. Семантика ключових слів найбільше привертає увагу реципієнта рекламного тексту і запам'ятовується, а їх лексико-семантичні особливості визначають успішне функціонування та дієвість рекламних звернень, морфологічний же аспект поглибить наявні дослідження, оскільки цей рівень виявляє узагальнені, наскрізні характеристики, бо семантика морфологічна абстрактніша, глибинніша за семантику лексичну, що в цілому визначає впливову активність таких одиниць.
| 2. |
Славінська М. С. Лексико-семантичні особливості ключових слів соціальної та комерційної реклами: зіставний аспект [Електронний ресурс] / М. С. Славінська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2014. - Вип. 43. - С. 273-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_43_80
| 3. |
Славінська М. Комунікативні стратегії соціальної реклами [Електронний ресурс] / М. Славінська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 138. - С. 231-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzs_2015_138_66
| 4. |
Славінська М. С. Впливові семантичні маркери соціальної та політичної реклами [Електронний ресурс] / М. С. Славінська // Мова. - 2015. - № 23. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2015_23_5 Вивчено особливості впливу ключових слів у текстах соціальної та політичної реклами. Враховано їх лексико-семантичну та морфологічну (частиномовну) специфіку, яка визначає, в цілому, рівень активності впливу аналізованих одиниць на споживачів реклами. Дослідження соціальної реклами сьогодні є надзвичайно актуальним, оскільки соціальна реклама є ефективним інструментом впливу на формування громадської думки. Вивчення соціальної реклами розпочалося в Україні не так давно, тому існує необхідність якнайретельнішого наукового опрацювання цього різновиду реклами з урахуванням оптимізації його впливової потужності. Сугестивною ж віссю рекламного тексту є ключові слова - сенсові домінанти повідомлення, що акумулюють його основну ідею. З'ясування та відповідна прогнозована активація лексико-семантичних особливостей, враховуючи частиномовну належність, ключових слів визначає успішність та дієвість рекламних звернень. Зіставлено лексико-семантичні особливості ключових слів текстів соціальної та політичної реклами. Таке зіставлення є необхідним, бо політична реклама - це особлива комунікативна система, що пов'язує політичну силу й електорат у період виборів, виступає ефективним інструментом формування суспільної думки, виявляючи потужну сугестогенність. Подальше вивчення ключових слів уможливить ефективне моделювання текстів соціальної реклами, оскільки КС - це семантичне ядро, психоемоційний стрижень будь-якого рекламного повідомлення.
| 5. |
Славінська М. С. Специфічні стратегії й тактики впливу соціальної реклами [Електронний ресурс] / М. С. Славінська // Записки з українського мовознавства. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2019_26(2)__40 Визначено специфічні комунікативні стратегії і тактики, що реалізуються в слоганах українськомовної соціальної реклами для здійснення ефективного впливу на реципієнта. Аналіз стратегій дає змогу констатувати специфічність для соціальної реклами заборонної та шокувальної стратегії; кваліфіковано їхні мовні експлікатори.
|
|
|